יום שני, 14 במאי 2012

טיול לדרום אמריקה


דרום אמריקה, אותה יבשת אקזוטית שגורמת לאלפי מטיילים ישראלים לתור אחריה כל שנה. ברזיל,ארגנטינה, בוליביה,פרו, קולומביה, צ'ילה, כל מדינה והייחוד שלה, כל מדינה והתרבות המסקרנת שלה. כדי שתוכלו לקבל מטיול בדרום אמריקה את המיטב, מומלץ לעשות זאת באמצעות טיולים מאורגנים. 

טיול לדרום אמריקה יאפשר לכם לנצל עד תום את הזמן הקצר העומד לרשותכם. טיולים לדרום אמריקה נמשכים בסביבות 22- 30 יום ועל מנת שתוכלי לנצל כל יום וכל שעה בצורה המקסימאלית מומלץ לקחת טיול מאורגן.



 טיול לדרום אמריקה

טיול לדרום אמריקה – חוויה של צבע ותרבות

היתרון הגדול ביבשת דרום אמריקה טמון בעובדה שהיא מציעה למבקרים מגוון רחב של אטרקציות. מי שאוהב לרקוד יוכל לגלות עולם ומלואו עם מגוון רחב של סגנונות ריקוד לטינים כמו סלסה,טנגו, רומבה, למבדה ועוד.

מי שאוהב כדורגל לא יוכל להישאר אדיש לחיידק הכדורגל המשתולל ביבשת ובעיקר אמורים הדברים לברזיל וארגנטינה, חובבי הבשר ביניכם לא יוכלו לפספס את הבשר המשובח של ארגנטינה ויש עוד כל כך הרבה דברים טובים לספר להם אבל כדאי להשאיר משהו לטיול עצמו. אז מה מייחד טיול לדרום אמריקה?

טיול מאורגן בדרום אמריקה – קצר ולעניין
 
אחת המגבלות הגדולות בדרום אמריקה, מעבר למרחקים הגדולים בין מדינה למדינה, טמון בכך שהמקומיים כמעט ואינם דוברי אנגלית. בצורה כזו אם תרצו לטייל לבד בדרום אמריקה לתקופה מוגבלת של 20- 30 יום תצטרכו לבזבז זמן יקר על הבנת השפה, זמן שממש אין לכם! במקום זה כל שעליכם לעשות הוא להירשם אל טיול לדרום אמריקה, במועד ובזמן המתאימים לכם, אתם יכולים לכוון את הטיול כך שיצא על הקרנבל של ברזיל או בתאריכים אחרים שנוחים לכם, ופשוט לזכות ב- 30 יום של כיף.

 בעזרת מדריך מיומן תקבלו מידע מפורט על כל האתרים והמקומות בהם תבקרו, לא תצטרכו להתעסק בענייני בירוקרטיה ובגדול – לא תצטרכו לבזבז זמן מיותר!

טיול לדרום אמריקה – מומלץ להכין קצת שיעורי בית

אמנם בטיול מאורגן דואגים לכם להכל אבל חשוב לעשות קצת שיעורי בית על המקומות בהם תבקרו. מה מזג האוויר בתקופה הזאת, לקבל קצת אינפורמציה מה אתם הולכים לראות ועוד. זה תמיד נחמד להגיע למקום חדש כשיש לכם קצת מושג לקראת מה אתם הולכים לראות. אתם יכולים להיכנס לאינטרנט ולקבל טעימה, מנה ראשונה ממה שצפוי לכם בטיול לדרום אמריקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה