יום שלישי, 1 במאי 2012

שולחנות משרדיים



שולחנות משרדיים זהו האלמנט שנמצא היום בכל בית עסק בעולם, בין אם זו חברה להשכרת אופניים לילדים וגם אם זו קרן השקעות בינלאומית. עם זאת, בשל התפתחותה של מגמת העיצוב העולמית ובזכות הרצון המתמיד של האנושות להשתכלל ולהשתדרג, שולחנות משרדיים הפכו לענף ריהוט נרחב ולמעשה מציעים לצרכן מבחר כמעט אינסופי של שולחנות המתאימים למגוון רב של מטרות. אפשר למצוא שולחנות כתיבה, שולחנות מחשב, שולחנות הדפסה, שולחנות קפה ושולחנות המתכווננים, המתקפלים, הנפתחים והמשנים צורה – לפני רגע זה היה ארגז ניירות, והנה, בהנפת יד  עדינה הוא הופך לשולחן קפה מהודר. זו הסיבה, כי בחירת שולחן משרדי דורשת התייחסות רצינית ותכנון של סביבת עבודה רצויה.

שולחנות משרדיים – שולחן טוב הוא קודם כל שולחן נוח

שולחנות משרדיים טובים, הם קודם כל שולחנות נוחים, בין אם זה רק שולחן קפה ובין אם זה שולחן מנהלים. שולחן נוח יתרום ליעילות העבודה, יגרום למנהלים להיות יצירתיים יותר, יגרום לעובדים להבין כי חושבים עליהם וכן יעניק ללקוחות הרגשה כי מדובר בחברה רצינית ומשקיעה גם בעובדים וגם בלקוחות. חשוב כי השולחן יהיה רחב דיו בשביל להכיל את כל מה שהעובד זקוק לו, שיהיה יציב וחזק ויוכל לעמוד גם במשקל גדול. היום ניתן למצוא מבחר גדול של שולחנות אורטופדיים ושולחנות מתכווננים לפי גובהו של העובד, ויש גם שולחנות משרדיים רגילים אך עשויים מחומרים איכותיים ועמידים לאורך זמן.

שולחנות משרדיים – הקפידו על פונקציונאליות

מכאן, מגיעים לנושא הפונקציונאליות של שולחנות משרדיים. מפני שלא מספיק שהשולחן יהיה נוח לגב, לפרקי הידיים ולגב העובדים, חשוב כי הוא גם יחסוך מהם טרחה מיותרת ויעמוד בתנאי המשרד. הרי תמיד אפשר לקנות שולחן עם הרחבות בצדדים ובכך לחסוך מהפקידה לרוץ כל כמה דקות למדפסת בשולחן שממוקם בפינת החדר ותמיד אפשר לקנות שולחן עם הרבה מגירות אכסון כדי לא לבזבז זמן על העברת המסמכים למדפים שבקצה השני של המשרד.


שולחנות משרדיים – ושלא תשכחו את העיצוב 

שולחנות משרדיים, בדומה לכל הרהיטים אחרים, מוכרחים להיות בעלי טעם עיצובי וככל האפשר להעביר ללקוחות את המסר הרצוי: "אנחנו חברת הפרסום המקורית ביותר בשוק", למשל. אך מסר מסוג זה לעולם לא יעבור ללקוח אם המשרד לא ישקיע ברהיטים ובשולחנות משרדיים הכי מקוריים והכי מגניבים בארץ. כנ"ל גם לגבי פירמת רואי חשבון רצינית, שלא תצליח להעביר מסר חיובי ללקוחותיה אם לא תשקיע בריהוט משרדי מעוצב ואיכותי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה