יום ראשון, 25 באוקטובר 2020

הדור הבא של מענה אנושי

השירות של מענה אנושי עבר המון שינויים לאורך השנים. עד לפני מספר שנים למשל ניתן היה לספק שירות כזה של מענה עבור קהל היעד והלקוחות רק אחרי תהליך ארוך של גיוס עובדים. אפילו אחרי שעסק גייס עובדים, הוא היה צריך להכשיר ולהדריך אותם. מטבע הדברים, התהליך הזה של גיוס עובדים ולאחר מכן הכשרה והסמכה שלהם דרש גם משאבים רבים מצד העסק והמון הוצאות כספיות.

חוץ מזה, מענה אנושי היה עד לפני מספר שנים שירות ששמור רק לבעלי עסקים גדולים. ברוב המקרים, בעלי העסקים או החברות הגדולות הם אלו שבחרו להשתמש בשירות הזה כדי לשמר לקוחות קיימים או על מנת להפוך מתעניינים פוטנציאליים ללקוחות חדשים. כפועל יוצא מכך, בעלי עסקים קטנים נאלצו להישאר מאחור.

אבל היום המצב של מענה אנושי שונה לחלוטין. הסיבה לכך היא שאפשר לקבל שירות של מענה אנושי במיקור חוץ וליהנות ממנו בלי קשר להיקף הפעילות של העסק, למספר העובדים שיש בו או למספר הלקוחות.


מהו מענה אנושי במיקור חוץ?

שירות של מענה אנושי מאפשר לבעלי עסקים לפנות אל חברה חיצונית שתפעיל עבורם את המוקד. הפעלת המוקד של מענה אנושי על ידי חברה חיצונית כרוכה כמובן בתשלום, שבא לידי ביטוי בתגמול חודשי או שנתי. במילים אחרות, בעלי עסקים משלמים סכום כסף מסוים מדי חודש – אך מקבלים תמורתו עובדים שיכולים לתת מענה אנושי ללקוחות שלהם.

מיקור חוץ משנה לגמרי את התמונה ומאפשר לבעלי עסקים קטנים להתחרות עם עסקים גדולים. בזכות השירות של מענה אנושי במיקור חוץ, כל בעלי העסקים מספקים עבור הלקוחות שלהם את המענה המקיף ביותר בלי לגייס עובדים ולהשקיע הון עצמי גבוה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה