יום שלישי, 29 במאי 2018

פוליש לרצפה


איך מבצעים פוליש לרצפה?
ביצוע נכון של פוליש לרצפה מחייב טכניקה ברמה גבוהה מאוד. הטכניקה קובעת לא רק את משך הזמן שעובר בין תחילת הביצוע לבין היישום בפועל, אלא גם את הרמה הסופית ואת העמידות. כך למשל ביצוע ברמה גבוהה יחסוך בהוצאות על תחזוקה וחידוש הליטוש של המרצפות אחת לתקופה מסוימת, בעוד ביצוע ברמה נמוכה יגרור אחריו השלכות כספיות בלתי הפיכות. במקרים קיצוניים עלולה גם רמת ביצוע נמוכה להסב נזק למרצפות ולהוריד לטמיון את ההשקעה של הזמן והכסף.

לקוחות בסקטור הפרטי, העסקי והציבורי יכולים כיום למצוא שירותי פוליש והברקה קריסטלית שמתאימים בצורה מדויקת לצרכים שלהם. את זה עושים בין היתר באמצעות קבלת המלצות מלקוחות קודמים ובעזרת היכרות בין שיטות פוליש לרצפה. ההבדל העיקרי הוא בין פוליש אקרילי, פוליש קריסטל ופוליש ווקס וחשוב להיכנס לעובי הקורה על מנת לקבל החלטה מושכלת בשאלה איזה חברת ניקיון להזמין.

הבדלים בין שיטות פוליש

השיטה של פוליש ווקס היא הנפוצה ביותר כי בה מקרצפים את המרצפות על ידי מכונה ומשתמשים בסקוצ' ברייט ייעודי. לאחר ייבוש השטח מורחים חומר בשם פוליש ווקס ומוסיפים עוד ליטוש עם המכונה. לשם השוואה, בשיטה של פוליש קריסטלי משתמשים בהליך מגנזיום. זהו הליך שמטרתו להחדיר את המגנזיום לתוך המרצפות וכך לגרום להם להבריק. היתרון של פוליש קריסטלי הוא בחימום השטח באמצעות מכונה וצמר פלדה ובתוצאה מבריקה.

לבסוף, פוליש לרצפה עם ציפוי בחומר אקרילי מיועד להקנות לריצוף עמידות בפני שריטות, מכות וכימיקלים. זו שיטת פוליש שמתאימה למפעלים ומחסנים ונפוצה גם במוסדות ציבוריים, מבנים משותפים וכן הלאה. היא יקרה יותר בהשוואה לשיטות פוליש לרצפה אחרות אך עמידה לאורך זמן ומבטיחה תוצאות מעוררות השראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה