יום שלישי, 15 במאי 2018

שרשרת ענברים לתינוק


לאחרונה בוודאי ראיתם יותר ויותר שרשראות ענברים אצל תינוקות רבים
בשנים האחרונות, אנו פוגשים ביותר ויותר הורים שבוחרים לרכוש שרשרת ענברים לתינוק שלהם, ולענוד את השרשרת לגוף התינוק החל מגיל חודשיים-שלושה חודשים ולאורך חודשים רבים. אם אתם לא יודעים במה בדיוק מדובר, אתם בוודאי מרימים גבה מול המנהג הזה, אבל חשוב להבין שלא רק שמדובר בשרשרת שמשפרת משמעותית את חיי התינוק, מדובר גם במנהג נפוץ במיוחד ונוהגים כך הורים רבים בעולם המערבי כולו, בדגש על אירופה. זאת משום ששרשרת ענברים מוכיחה את עצמה לאורך שנים כגורם שמסייע משמעותית להקלה על כאבי שיניים וגדילת שיניים של תינוקות.

מה התכונות של שרשרת ענברים לתינוק? מדוע זה כדאי?

הענברים, שהם למעשה קריסטלים מסוג אמבר שנוצרים מהתקשות של שרף עצי אלון לאורך מיליוני שנים, מהווים גורם מרגיע ומשכך כאשר הם נצמדים לגוף שלנו. עבור תינוקות, מדובר בגורם שיכול לסייע בצורה משמעותית ביותר בהקלה על כאבי שיניים, כשהם עונדים שרשרת ענברים לתינוק באופן קבוע מרגע הגדילה של השיניים שלהם. מדובר בשרשראות בטוחות ואיכותיות, שנשזרות בצורה בטוחה וחזקה בכדי שלא תיפרמנה ושהתינוק לא יוכל לבלוע את הענברים חס וחלילה, וכך הן מהוות סיוע משמעותי לחייו של התינוק, ומכך גם לחיים של הוריו.

שרשרת ענברים לתינוק – שרשרת שמשפרת את החיים של התינוק וההורים גם יחד

כשמשקיעים בשרשרתענברים לתינוק שלנו, משקיעים בתחושה שלו ובעיקר בהקלה על הכאבים שלו בתהליך הקשה של גדילת השיניים. בהתחשב בכך, ברור מדוע מדובר גם בהשקעה איכותית עבור ההורים, שנהנים משינה צלולה ובריאה יותר ומתינוק רגוע יותר – פחות כאבים, פחות חום ודלקות, וחיים יותר שקטים ונעימים עבור ההורים שלפני כן לא ידעו מה זה ליל שינה שלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה