יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

בי פי אם



יש כמה פרמטרים שדרכם ניתן לבחון את ההבדלים בין המסלולים של לימודי בי פי אם ללימודי מוסיקה. ההבדל העיקרי הוא בין מסלולי לימוד מקיפים שנמשכים 3 שנים לבין מסלולי לימוד קצרים יותר שנמשכים שנתיים, וקורסים ייעודיים שנמשכים רק מספר שבועות.

ככל שתכני הלימוד רבים יותר כך צפוי המסלול להתארך, אך יש הבדל גם בתכנים עצמם: מסלולי הלימוד המקיפים מיועדים ליצירה והפקה מוסיקלית או אלקטרונית, לזמרים-יוצרים ולסאונד והפקה באולפן הביתי, לעומת הקורסים האחרים שכוללים בין היתר רדיו, קריינות, DJ, תיאוריה מוסיקלית, לימודי תעשיית המוסיקה וכן הלאה.
מלבד משך הקורסים, ההבדלים בין מסלולי הלימוד במכללת בי פי אם באים לידי ביטוי גם בתנאי הקבלה. יש מסלולי לימוד שאליהם ניתן להתקבל רק לאחר מבחן מעשי ומבחן באנגלית, מתמטיקה ומחשבים, לעומת מסלולים שמותנים בראיון אישי בלבד. עם זאת, ההשתתפות בכל הקורסים של בי פי אם היא מגיל 18 ומעלה – למעט מקרים חריגים שדורשים אישור של הועדה הפדגוגית. 



איך בוחרים מסלול לימודים?
מי שרוצה ללמוד מוסיקת בי פי אם יכול לבחור את המסלול שמתאים לתפיסת העולם שלו. יש כאלה שבוחרים מסלול לימודים לפי הרקע המקצועי והפדגוגי, לעומת אחרים שמנצלים את ההזדמנות כדי להעשיר את הידע הקיים בתכנים חדשים. כדאי גם להתייעץ עם נציגי המכללה ולשאול על כמות המפגשים השבועית, שעות הקורס, תנאי הקבלה ועוד.

אפשר לבחור קורס בי פי אם לאחר סיור במקום, או על בסיס המלצות של בוגרים. כדאי להפעיל מערכת שיקולים רחבה ככל האפשר ולזכור שמדובר בהחלטה שתקבע את עתידכם המקצועי. בנוסף, רצוי לבחור תחום לימודים שבו יש לכם עניין אישי מיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה