יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

הבדלים בין ארונות לחדר שינה



יש כמה פרמטרים שאליהם אפשר להתייחס כאשר מבצעים השוואה בין ארונות לחדר שינה. פרמטרים אלו מצביעים על ההבדלים בין הארונות, וניתן להיעזר בהם גם על מנת להגדיר את מסגרת התקציב ולהחליט כמה להשקיע בכל פתרון אחסון. כמו כן, המטרה של סקירת הבדלים בין ארונות לחדר שינה היא להכיר עיצובים מובילים ולבחור בהם על מנת לשדרג את הבית וחלל הפנים.
 
ההבדל העיקרי בין ארונות לחדר שינה הוא בגודל ובכמות המגירות. כאן יש לשים לב לנתונים השונים של ארונות הזזה, ארונות בגדים, ארונות ספרים, ארונות נעליים וכן הלאה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל הסוגים של ארונות לחדרי שינה מיוצרים באופן דומה. ההבדלים ביניהם גדולים והם דורשים הגדרה מוקדמת של צרכים ומטרות מצד הלקוח.



עוד הבדל בין ארונות לחדר שינה הוא מספר הדלתות. גם אחרי שמחליטים לבנות ארון הזזה או ארון בגדים מסוים, הלקוח צריך להחליט כמה ארונות הוא רוצה להתקין עליו.

מה הקשר בין הצבע, הגימור והמחיר?
העלות של ארונות לחדר שינה נקבעת על פי המפרט הטכני ואיכות חומרי הגלם. ככל שהארון מיוצר מחומרים איכותיים יותר, כך צפוי המחיר שלו לעלות. עם זאת, כדאי להתייחס גם לצבע ולגימור. צבע סולידי ורגיל יאפשר חיסכון בהוצאות על ארונות לחדר שינה, בעוד צבע מיוחד יחייב תוספת מחיר.

בחירת ארונות לחדר שינה דורשת הקצאה של זמן ומשאבים לצורך השוואה בין הפרמטרים. מספר הארונות נקבע לפי המקום הפנוי בחדר השינה ולפי אופי השימוש הצפוי. בחדרי קטנים לדוגמא ניתן להסתפק בארון עם שתיים או שלוש דלתות בלבד, בעוד בחדרי ארונות ייעודיים יש צורך במספר גדול יותר גם של דלתות וגם של מדפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה