יום חמישי, 26 ביוני 2014

מחפרון למכירה


איך מחפשים מחפרון למכירה?

מחפרון נקרא בעברית תקנית "מעמיס דו כפי" והשימושים העיקריים שלו הם בנייה, הריסות קטנות, העברת חומרים, שינוע חפצים, אספקת חומרי גלם לבנייה, שבירת אספלט, סלילת דרכים, חפירת תעלות ועוד. היתרון של מחפרון הוא כושר ניידות גבוה ואפשרות לנסוע על כבישים במהירות של עד 30 קמ"ש. יש הרבה סוגים של מחפרונים והם נחשבים לאחד הכלים החשובים במערך הצמ"ה של קבלנים ואנשי מקצוע. בנוסף, רבים מחפשים אחר מחפרון למכירה לקראת ביצוע פרויקטים גדולים וחשובים.



על מנת להשיג כלי צמ"ה במחירים אטרקטיביים יש לבצע מספר הכנות מקדימות. בשלב הראשון רצוי להגדיר צרכים ומטרות. יש מחפרונים עם הספק של 110 כוחות סוס, לעומת מחפרונים לא פחות יעילים עם הספק של 74 כוחות סוס בלבד. הגדרת הצרכים עוזרת לבדוק את המפרט הטכני של מחפרון למכירה. רצוי להתמקד בנתונים כגון משקל מוכן לפעולה, עומק חפירה, קיבולת יעה קדמי וכמובן גובה הרמה מקסימאלי. גם מהירות מקסימאלית היא נתון הרלוונטי עבור חלק מהלקוחות המחפשים אחר מחפרון למכירה.


היכן מוצאים מחפרון למכירה?

אחרי שמחליטים איזה מחפרון מעוניינים לקנות, ניתן להשתמש במידע המופיע באתרי האינטרנט השונים על מנת לקבל הצעות מחיר. ברוב האתרים מתבצע סינון בין ציוד מכני הנדסי מהסוג של מחפרון לפי קריטריונים של איזור מגורים, שנת ייצור, בעלות נוכחית ומספר ק"מ. מחפרון למכירה במחירים נמוכים הוא לרוב בעל ותק של מספר שנים לפחות על הכביש, בעוד במחירים גבוהים ניתן להשיג מחפרון חדש המיובא על ידי החברות המובילות.

מחפרון הוא כלי נפוץ באתרי בנייה, במיזמי הנדסה עירוניים וגם בעבודות תחזוקה שוטפות. מומלץ לרכוש מחפרון איכותי ולהשקיע בו את התקציב המתאים על מנת ליהנות מביצועים מספקים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה