יום שבת, 4 באוגוסט 2012

טיול משפחות לספרד


טיול משפחות לספרד באזור ברצלונה
אתם מעוניינים לצאת לחופשה לחו"ל וטרם בחרתם את היעד אליו תיסעו? אין ספק כי יש יעדים רבים מעניינים שניתן לנסוע אליהם, אלא שכדאי לזכור, כי שאחת מהערים המדהימות ביותר שיש באירופה ואף בעולם כולו היא ברצלונה.

ברצלונה היא עיר נמל מיוחד וחשובה מאד עבור ספרד, אך יותר מכך - היא עיר מושלמת לכל מי שרוצה לארגן טיול משפחות לספרד. העובדה שהעיר מפותחת מאד מבחינה תיירותית, גורמת לכך שיש בה מספר גבוה למדי של אטרקציות מסוגים שונים. בואו ונסקור כמה מהאטרקציות שמתאימות לילדים ולמבוגרים כאחד.

טיול משפחות לספרד

לראות את כל הדגים
אחת מהאטרקציות שאסור לוותר עליה אם אתם טסים אל טיול משפחות לספרד, היא ביקור באקוואריום של ברצלונה. מדובר על משטח עצום שמקיף את כל עולם המים על שלל הזנים המיוחדים שגדלים בתוכו. בתוך המתחם פועל גם אקוואריום ענק עם צפייה על כל הדגים. ישנה אף אפשרות מיוחדת לצלילה מודרכת עם כרישים, לכל האמיצים מביניכם.

אתנחתא נוחה בקולנוע
לעתים, טיול משפחות לספרד צריך לכלול גם הפסקה עבור הילדים שלא רוצים לראות בכל פעם מוזיאון או פארק. במצב כזה, אפשר לנסוע אל קולנוע הIMAX המיוחד שיש בברצלונה. זהו קולנוע מושלם עבור טיול משפחות לספרד שכן הוא כולל מספר רב של סרטים, אמנם לא בדיבוב לעברית, אבל הסרטים המיוחדים, שמתמקדים בעולם הטבע הם נהדרים ומרהיבים, אפילו אם לא מבינים מהם מילה אחת. היתרון הוא שאפשר בכל שלב של טיול משפחות לספרד לעצור בקולנוע, ואף לבוא אליו מספר פעמים.

ועוד קצת אתרים לסיום
יש עוד כל מיני אתרים שתוכלו לבקר בהם במהלך טיול משפחות לספרד. בין השאר, במסגרת של טיול משפחות לספרד תוכלו לבקר במוזיאון השוקולד המיוחד של ברצלונה, או במוזיאון השעווה. בברצלונה יש גם מגוון פארקים בהם אפשר לטייל ולערוך פיקניקים שונים ביחד עם כל המשפחה. הקפידו לבדוק את עלויות הטיול אצל מספר חברות נסיעות, והזמינו טיול אצל החברה שנראית לכם המקצועית ביותר, על מנת שתוכלו לטוס בראש שקט לספרד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה