יום שלישי, 17 באפריל 2012

טיול בברצלונה


טיול בברצלונה – הו ברצלונה, ברצלונה

יש לא מעט אנשים אשר עצם השם - ברצלונה - מעורר בהם רטט, מפעים בהם ריגוש. העיר המטרופולינית מציעה לתיירים שפע עצום של  אתרים ואטרקציות, עושר תרבותי לא ייאמן, אפשרויות בילוי בלתי נדלות, ים של חוויות.
בתכנון טיול בברצלונה צריכים להילקח בחשבון ראשון מספר הימים שאתם צפויים לשהות בה, כדי שאפשר יהיה לערוך דירוג וסדר קדימויות בין האתרים השונים שראוי ומומלץ לפקוד בעת שהייתכם בברצלונה.  בסוכנויות נסיעות ישמחו להציע לכם מסלולים אטרקטיביים לכל משך זמן של טיול.
ברצלונה, בירת קטלוניה, אשר שגריריה הידועים והנערצים ביותר הם שחקני הכדורגל הטובים בעולם המשחקים בה, מציפה את התיירים בפארקים (אל תחמיצו ביקור בפאר גואל) ובגנים, במוזיאונים, במבנים ארכיטקטוניים מזהירים, במסעדות, במועדונים, בקניונים, במדרחובים , בפסלים ובמזרקות, במה לא.
אמרתם ברצלונה אמרתם שדרות הרמבלה, ברובע הגותי, כיכר קטלוניה, הנמל, מנזר מוסראט, כנסיית סגרדה פמיליה ועוד. טיול בברצלונה אינו שלם ללא  מופע פלמנקו הכולל ארוחת ערב. אם השהייה שלכם ארוכה מספיק כדי למצות גם את החוויה המובטחת למי שמבקרים במקומות המצויים מחוץ לעיר –  האי קוסטה בוורה, פנינה תיירותית רבת קסם, מומלץ בהחלט כיעד לביקור.



 טיול בברצלונה עם שופינג:

שופינג. בעברית - קניות - זה נשמע אנמי וחיוור יותר... טיול בברצלונה ודאי מהווה הזדמנות מצוינת להעשרת המלתחה ו/או לחידושה. המונח שופינג  אינו מגדיר רק את עצם פעולת הקנייה הוא ממצה את החוויה הכרוכה בה. ברצלונה מציעה שפע חנויות ביגוד ומכשירי חשמל, חפצי אמנות וכל מה שתיירים עשויים לחפש ולמצוא.  כאשר בין הטיולים לקניות נתקפים רעב – ברצלונה מציעה מבחר מסעדות המציעות ממיטב תבשיליו של המטבח הקטלוני

טיול לברצלונה לאוהדי הקבוצה המקומית:

 כל חובב כדורגל בישראל (מקומי ועולמי) יודע כי זה מכבר ניטשת יריבות חריפה ומרה בין שני מהמועדונים הספרדיים, ביתן של שתיים מקבוצות הכדורגל הטובות בעולם – ריאל מדריד וברצלונה. אלפי אוהדיהן של שתי הקבוצות "קופצים" לא אחת על טיסות המוצעות במסגרת חבילות, אשר כוללות צפייה במשחק ביתי של הקבוצה ושהייה של יומיים-שלושה בעיר. במסגרת חבילות התיור הייחודיות המוצעות לקראת משחקים שונים, לאוהדי ברצלונה יש הזדמנות פז לסייר בעיר לפני המשחק או אחריו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה