יום ראשון, 8 באפריל 2012

טיול לדרום אפריקה


למה ישראלים נוסעים אל טיול לדרום אפריקה?

עד לפני מספר שנים, היעדים שהיו אהובים במיוחד על התייר הישראלי היו או אירופה הקלאסית, או ארה"ב, או מדינות דרום אמריקה עם זאת בשנים האחרונות המטייל הישראלי נפתח למדינות חדשות, והיום אפשר למצוא לא מעט ישראלים שיוצאים אל טיול לדרום אפריקה, וחוזרים עמוסים בחוויות שונות. אחת הסיבות לכך היא הפרסום החיובי שהמדינה זכתה לה בזכות המונדיאל, אך כפי שתראו בהמשך - זה לא רק זה.

ארץ של נופים משתנים

נהוג להגיד על ארץ ישראל, שלמרות הגודל הקטן שלה, היא אוצרת בתוכה מספר גדול מאד של נופים. דרום אפריקה אמנם גדולה יותר ממדינת ישראל, אך עדיין טיול בתוכה הוא חוויה מדהימה. מי שיוצא אל טיול לדרום אפריקה לא יכול להאמין איך במדינה שסך הכל היא בגודל בינוני - יש כמות עצומה כל כך של נופים. 



מצד אחד של אפריקה יש את נהר הזמבזי - שזהו נהר עצום שחוצה את המדינה כולה, ובקצה שלהם יש את מפלי ויקטוריה בגבול עם זימבבואה - ואלו הם מפלים ענקיים ומרהיבים. מצד שני, טיול לדרום אפריקה יחשוף אתכם גם למדבריות שנמצאים בתוך המדינה, בעיקר בחלקה הצפוני יותר. אי אפשר גם להתעלם מכך שבדרום אפריקה יש את כף התקווה הטובה - נקודת המפגש המיוחדת של שני האוקיינוסים העצומים - ההודי והאטלנטי. בקיצור, טיול לדרום אפריקה יכול בהחלט להיות חוויה מדהימה של נופים ומקומות. 

מה האורך של טיול לדרום אפריקה?

חשוב מאד לציין, כי משך הזמן של טיול לדרום אפריקה תלוי לא מעט בכם. יש אנשים שיכולים ליהנות מטיול של חמישה ימים בלבד, בעיקר במקומות הגדולים והמוכרים. יש אנשים שמרחיבים את משך טיול לדרום אפריקה שלהם לשבועיים לפחות, ויש מי שבוחרים להעביר לפחות חודש בתוך המדינה המיוחדת הזו - הכל יהיה בהתאם לבחירה שלכם.

אז מה עכשיו?

אם גם אתם רוצים ליהנות מכל הטוב הזה, כדאי שתפנו אל משרד נסיעות המתמחה בטיולים לחבל ארץ יפיפה זה, ותקבלו הן את כל המידע השימושי והן שירות שיסייע לכם להתכונן היטב לנסיעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה