יום שלישי, 11 ביולי 2017

שירות מענה טלפוני במיקור חוץ



מענה טלפוני: הכרח של המציאות
שירות מענה טלפוני היה תמיד למשרדים ומפעלים רבים מסיבה אחת פשוטה: זהו הצורך הבסיסי ביותר שלנו כלקוחות. תרבות הצריכה והקנייה בעולם נהיית חמורה יותר ויותר עם התקדמות השנים אך עם זאת הלקוחות רוצים יחס מהעסק, הם רוצים להרגיש שהם משמעותיים והם לא מובן מאליו. זו הסיבה מדוע חברות קטנות ועסקים קטנים מתקשים להתנהל מול כמות גדולה יותר של לקוחות ולא מצליחים להתרחב. לא לכולם יש את היכולת להחזיק מזכירות ומשרד אך גם לעסקים אלו יש שירות מענה טלפוני חיצוני שיפתור להם את כל הבעיות.
 
בגלל החיסכון בעלויות
שירות מענה טלפוני במיקור חוץ הוא רעיון ששינה את חוקי המשחק. מעכשיו, גם עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם לקבל שירות מלא של מענה טלפוני שיעזור להם לקבל פניות מלקוחות רבים יותר, לתת להם את היחס ההולם ואפילו מחוץ לשעות הפעילות כאשר יש מענה טלפוני שניתן לקבל עשרים וארבע שעות ביממה. העלות של מיקור חוץ כזה נמוך בהרבה ממזכירות ומשרד והם כדאיים למי שרוצה לבדוק את היקף הלקוחות החדש שלו עם מענה כזה. התשלום לשירות מענה טלפוני הוא חודשי וגם על כל שיחה שנכנסת וחשוב לציין שלכל עסק יש מספר ייחודי משלו שם יוכל לקבוע את תמליל השיחה ואפילו לקבוע פתיח.

בגלל החיסכון בזמן
שירות מענה טלפוני לא רק מאפשר לכם לקבל מזכירה במינימום כסף ומקסימום יעילות אלא לייעל היטב גם את זמן העבודה שלכם. חבל שאתם אלו שתתעסקו בהזמנות ובהסברים ללקוחות כאשר מישהו יכול לשחרר אתכם ליום עבודה נקי מבעיות והוא זה שבסוף היום יעביר לכם את כל המידע שנדרש לכם לדעת על תורים חדשים שנכנסו, הזמנות חדשות, בעיות של לקוחות ועוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה