יום שבת, 26 בדצמבר 2020

היתרונות של שירות מענה אנושי

שירות מענה אנושי מתאפיין בכך שהוא ניתן במסלול של מיקור חוץ או מבוסס על מערך שירות לקוחות של העסק עצמו. ההבדל בין המסלולים הוא בהקצאה הכספית לצורך הקמת המוקד, בגיוס כוח האדם ולאחר מכן בהכשרה שלו. כמו כן, עסק שמעסיק בעצמו את האנשים שעובדים במוקד שירות לקוחות אמור לשאת בהוצאות על מימוש הזכויות הסוציאליות שלהם – בעוד בשירות של מענה אנושי במיקור חוץ אין הוצאות כאלה או שהן מגולמות במחיר החודשי.

במילים אחרות, שירות מענה אנושי במיקור חוץ נועד על מנת לאפשר גם לעסקים קטנים או בינוניים להתמודד עם חברות גדולות. ברור מאליו שלחברות גדולות לא אמורה להיות בעיה לגייס כוח אדם שיספק שירות מענה אנושי לקהל היעד והלקוחות, אבל אצל עסקים קטנים או בינוניים זה מורכב יותר. עבור אותם עסקים, חשוב מאוד לוודא התאמה בין ההוצאה החודשית לבין התמורה.

מענה אנושי שווה את ההשקעה

השקעה חודשית קבועה ונמוכה יחסית מאפשרת לבעלי עסקים קטנים או בינוניים ליהנות מכל היתרונות של שירות מענה אנושי. קודם כל, השירות הזה במסלול של מיקור חוץ בכלל לא מחייב אותם ואפשר לסיים אותו בכל רגע נתון. זה חשוב מאוד עבור עצמאיים ובעלי עסקים קטנים או בינוניים, כי אי אפשר לדעת מה יוליד יום ומתי העסק ירצה לשנות או לסגור את תחום הפעילות שלו.

חוץ מזה, העובדים שמספקים שירות מענה האנושי במיקור חוץ עבור עסקים וחברות עוברים הכשרה ייעודית. אותה הכשרה עולה בקנה אחד עם הצרכים של העסק והיא מוכיחה את עצמה בטווח הקצר והארוך. אם רוצים, אפשר גם להשוות בין סוגים שונים של שירותים כאלה על בסיס מחיר, הוצאות וכמובן המלצות.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה