יום שני, 30 במרץ 2020

בחירת עו"ד תעבורה


מהם היתרונות של בחירה בעורך דין עם התמחות ספציפית בתעבורה
התמודדות עם משפטים בתחום התעבורה היא מאתגרת, מאחר והיא לרוב נעשית במקביל לעבודה היום יומית. תביעות תעבורה יכולות להוביל למגוון נרחב במיוחד של עונשים, החל מהורדת נקודות או שלילת רישיון, ועד מאסרים ממושכים ביותר בבית הכלא. כאשר מתמודדים עם אישום בעבירת תעבורה, כדאי מאוד לבחור עו"ד תעבורה בעל התמחות ספציפית בנושא.
היתרונות של עו"ד תעבורה הם היכרות בלתי אמצעית עם מנגנוני האכיפה הקיימים בכבישי ישראל. כך, תהיה לו יכולת לדרוש גישה למאגרים כמו מצלמות דרכים שיאפשרו לו להגיע לממצאים שיגבו את עדותכם ויוכיחו את חפותכם. במידה ומדובר במקרה מורכב, בו אשמתכם חלקית בלבד, יוכל עו"ד תעבורה להציג בפני בית המשפט תקדימים לאירועים דומים ופסיקות עבר שיצמצמו משמעותית את העונש שתקבלו. מסיבות אלו, אסור בשום אופן להתפשר על עורך דין רגיל בשביל להתמודד עם תביעות תעבורה, בייחוד אם מדובר על תביעה חמורה יחסית.
מה כוללת ההכשרה של עו"ד תעבורה ברמה גבוהה
כדי להפוך להיות עו"ד תעבורה בישראל, אין למעשה צורך במעבר תכנית התמחות שיטתית. עו"ד תעבורה מתחיל את דרכו בסיום הלימודים האקדמאים של עריכת דין כללית, ולאחר מכן שנה של התמחות במשרד עורכי דין או בבית המשפט. רק לאחר ההתמחות, הוא זכאי לגשת לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין, ולהפוך לעו"ד מן המניין אם סיים אותן בהצלחה.
לאחר מכן, מתחיל עו"ד תעבורה בהתמחות במשרד עורכי דין בעלי התמחות ספציפית בנושא, ונחשף להמוני תביעות ומאבקים משפטיים שמאפשרים לו לחדד את חושיו, ולהכיר את החומר המשפטי על בוריו. רק לאחר התהליך הארוך שנמשך שנים ארוכות, יוכל עו"ד תעבורה לשרת אתכם ברמה הנדרשת.  


תגובה 1: