יום ראשון, 10 בנובמבר 2019

פגישה עם עורך דין ועדת ערר


הדרך הכי טובה לערער על החלטה של רשויות המדינה השונות היא להתייעץ עם עורך דין מקצועי. בין היתר, התפקיד של עורך דין ועדת ערר הוא לנסח את הטענות החזקות ביותר שמייצגות את העמדה של הלקוח ויכולות לשכנע גם את חברי הוועדה. בשביל לנסח טענות מן הסוג הזה ולאחר מכן לבסס אותן עם נימוקים, דוגמאות והשוואה למקרים אחרים, התפקיד של המערער הוא להציג בפני עורך הדין כמה שיותר פרטים ומסמכים רלוונטיים.

על רקע האמור לעיל אפשר להבין את החשיבות של איסוף מסמכים לקראת פגישה עם עורך דין ועדת ערר. קודם כל, המסמכים שאיתם מגיעים לפגישה יכולים להעיד על מידת המחויבות של הלקוח ועל החוזק של הטיעונים שלו. זהו פרט קריטי שכדאי לזכור גם לקראת פגישה עם עורך דין ועדת ערר וגם בכל מה שנוגע להתנהלות כללית מול הרשויות. 

איזה מסמכים צריך להביא לפגישה עם עורך הדין?
אם הלקוח מגיע בלי שום מסמך שתומך בעמדה שאותה הוא רוצה להשיג בפני ועדת הערר, יש סיכוי נמוך להצלחה של הערעור וגם עורך הדין עלול לסרב לקחת על עצמו את הטיפול בתיק. מנגד, לקוח שמגיע עם המון מסמכים רלוונטיים מגדיל את סיכויי ההצלחה ומעניק לעורך הדין שלו יותר כלים להתמודד עם ההתנגדויות הצפויות של נציגי ועדת הערר. 

השימוש במסמכים שונים נועד לפרט בפני עורך דין ועדת ערר את עיקרי התיק ואת הסיבה לערעור עצמו. אם רוצים להגדיל את הסיכוי לכך שעורך הדין יגיע מוכן להתמודדות מול ועדת הערר, אפשר להביא לו מסמכים שקשורים לתיק וגם נתונים שתומכים בעמדה הכללית. בנוסף, צריך להישמע להנחיות עורך הדין ולהתייחס אליהן ברצינות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה