יום שני, 16 בנובמבר 2015

מנעולן שעומד לרשותכם

מקצוע המנעולן הוא מקצוע שדורש הכשרה, התנסות מעשית וכלים מקצועיים להשתמש בהם. הזמנה של מנעולן היא פעולה פשוטה מאד ואתם לא צריכים להתאמץ יתר על המידה כדי לחפש אחד. דרך האינטרנט אתם יכולים למצוא את בעל המקצוע מתאים בקלות רבה ואין זה משנה מה הסיבה שאתם צריכים אותו.

מתי תזמינו אליכם את המנעולן

ישנן פעולות שונות שהמנעולן יכול לבצע. יכול להיות שאתם לא מכירים את כל הפעולות אך לכל אחת מהן הוא הוכשר ויש לו את הכלים המתאימים לבצע את העבודה בלי לפגוע בסביבה. בין הפעולות אותן יכול לבצע המנעולן:

  • פריצה לבית – פריצה לבית או לדלת המשרד צריכה להתבצע ביעילות מרבית. הפריצה חייבת לשמור על המנגנון הקיים והיא חייבת לשמור על הסביבה של המנגנון ולא להשאיר שום סימן שנעשתה פריצה. 
  • פריצה לרכב – פריצה לדלת של הרכב חייבת להתבצע בצורה מקצועית. יש שחושבים שהם יכולים לבצע פריצה לבד של הרכב אבל יש בכך סכנה כיוון שרוב הפריצות העצמאיות פוגעים בשלדה של הרכב ומשאירים סימנים (שיכולים בסופו של דבר להוביל גם לרעשים או לכניסת מים). 
  • שחזור מפתח – אחת הפעולות שיכול לבצע מנעולן הוא שחזור של מפתח שאבד. אפשרויות אלו טובות במקרה של אובדן מפתחות כשלא רוצים להחליף את המנעול עצמו (מה שיכול להיות יקר יחסית). 
  • תיקון מנגנון – אפשר לתקן מנגנונים שונים של נעילה בלי להחליף אותם. מנעולן שעבר הכשרה יוכל לבצע את העבודה תוך חיסכון משמעותי לעומת פעולה מקבילה. 
  • פתיחת כספות – מנעולן הוא בעל מקצוע שלמד את התחום לעומק והוא יכול לבצע תיקונים ופתיחה של כספות. אין זה משנה מאיזה סוג הכספת, אפשר לבצע את הפריצה שלה תוך שמירה על כל מה שנמצא בתוכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה