יום שבת, 17 בינואר 2015

אורנג שירות לקוחות



שירות הלקוחות של אורנג למצטרפים השונים לחברה
נכון שלא פעם, מי שמחייג ויוצר קשר עם שירות הלקוחות של אורנג אלו הם הלקוחות הקיימים שפשוט רוצים לקבל שירותי תיקון למכשיר שלהם, להודיע על טיסה לחו"ל, וכיו"ב. אולם, יש לציין שחלק ניכר ממי שיוצרים קשר עם שירות הלקוחות של אורנג אלו הם דווקא מי שרוצים להצטרף וליהנות משירותי החברה. לא מדובר רק על אנשים שעוברים מחברה סלולרית אחרת - אלא גם על לקוחות קיימים של אורנג, שרוצים לקבל מידע על חבילות חדשות, שהולמות יותר את מצבם.

כמה דוגמאות להצטרפות לשירותי החברה
הדוגמה הקלאסית היא כמובן, של מי שמעוניין ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אורנג ומבקש פשוט להצטרף לחברה, לעבור מחברה אחרת, ואולי אפילו לקנות כעת מאורנג מכשיר סלולרי בנוסף לניוד של הקו שלו. לרוב, מקרים אלו מטופלים מהר יחסית, בשל רצון החברה להגדיל את מעגל הלקוחות שלה.
אבל, לעיתים מדובר במצב אחר, ניקח למשל מצב שבו מישהו יוצר קשר עם שירות הלקוחות של אורנג משום שהוא פתח עסק חדש. הוא כבר לקוח של אורנג אבל כעת הוא יודע כי תוכנית עסקית תתאים לו יותר. מה הוא עושה? מדבר עם שירות הלקוחות, מציין שהוא בעלים של עסק חדש, ואז הוא יכול לרכוש לעצמו חבילה עסקית שנותנת לו מהירות גלישה משמעותית יותר ויותר דקות שיחה, במחירים נמוכים פי כמה מהמקובל.
מעבר לכך, אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אורנג במידה ורוצים לצרף בן משפחה חדש לחברה. למשל, כשנותנים את המכשיר הראשון לילד שלכם, ואז רוכשים עבורם גם חבילות דקות שיחה שמתאימות להם.

למידע נוסף לחץ כאן - אורנג שירות לקוחות

לא להתבייש לברר על מבצעים
חשוב לציין לסיום, שמומלץ בחום ליצור קשר עם שירות הלקוחות של במידה ואתם רוצים לברר מידע על מבצעים למצטרפים חדשים או ללקוחות קיימים. אל תתביישו - תוכלו לחסוך כך עשרות שקלים בכל חודש, והדבר מומלץ בחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה