יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

מהם טונרים?



טונרים אלו אבקות הנמצאות בתוך קופסאות ומשמשות להדפסה של מדפסת הלייזר. בשנים האחרונות השימוש במדפסות הלייזר הולך וגובר ואנו רואים יותר בתים ועסקים אשר עוברים להשתמש במדפסת לייזר במקום מדפסת דיו. הסיבה של רבים למעבר למדפסות הלייזר הוא המחיר שלהן אשר ירד באופן משמעותי, כדאיות ההדפסה באמצעות טונרים והצורך שרבים גילו כי הם לא מדפיסים הדפסות צבעוניות אלא שחור לבן בלבד וכך הם יכולים להוזיל באופן משמעותי את פעולות ההדפסה.


התקנת הטונרים
התקנת טונרים היא פעולה פשוטה מאד אשר לא מצריכה מכם כל מיומנות. כל שעליכם לעשות הוא להוציא את הטונר הישן ולשים את החדש במקומו והמדפסת תחזור לפעולה רגילה. כיוון שמדפסות הלייזר מדפיסות בצבע אחיד- שחור, כל שעליכם לעשות הוא להחליף קופסה אחת בשניה, פעולה שאורכת רגעים ספורים בלבד.
 

רכישת הטונרים
על מנת לרכוש טונרים כל שעליכם לעשות הוא לבדוק את דגם המדפסת שלכם ולהתחיל להשוות בין המחירים השונים בחנויות. בעת השוואת המחירים חשוב מאד שתשימו לב כי כולם מוכרים לכם את הטונרים אשר מתאימים לדגם המדפסת ותוודאו גם לכמה דפי הדפסה אלו מתאימים. יכול להיות שתמצאו טווח מחירים רחב והסיבה לכך היא שלא כל טונר מדפיס את אותה כמות דפים. לכן בעת השוואת המחירים חשוב שתשוו גם כמה הדפסות תוכלו לבצע ולא רק איפה הכי זול לרכוש.

טונר עד הבית
מצאת את החנות אשר מוכרת טונרים שמתאימים לצורך שלכם? זה הזמן לבקש הזמנה עד הבית. בזכות האינטרנט אתם בכלל לא צריכים לצאת מהבית, הרי רק המחשבה של הנעת הרכב וחיפוש בין החנויות אחר הטונר המתאים יכולה להיות מתישה. לכן, בדקו כמה עולה משלוח ותוך כמה ימים הוא יגיע ותוכלו ליהנות מהר מאד ממדפסת שעובדת באופן תקין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה