יום שבת, 9 באוגוסט 2014

עגילי יהלומים



מתי רוכשים עגילי יהלומים?

עגילי יהלומים נחשבים בין התכשיטים הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם. אין כמעט אישה שאי אפשר למצוא אצלה לפחות זוג אחד של עגילי יהלומים בקופסת התכשיטים. הסיבה לכך היא הבולטות והנוכחות של עגילים מן הסוג הזה, בעיקר בהשוואה לתכשיטים אחרים. יהלומים נוצצים על האוזן של נשים בכל הגילאים, הם מושכים המון תשומת לב והם מתאימים גם לימי שגרה וגם לאירועים מיוחדים. 


היתרון של עגילי יהלומים הוא שאפשר לרכוש אותם בסיטואציות שונות. אפשרות אחת היא להתעניין לגבי עגילים בתור מתנה עצמאית. מי שרוצה לגוון את המראה הרגיל, להרגיש מיוחדת או להתכונן לקראת אירוע פרטי יכולה לבחור עגילים מבין קטלוג מגוון ורחב מאוד. אפשרות שנייה היא לרכוש עגילים בתור מתנה לבני זוג או חברים. מתנה כזו צפויה להפתיע ולרוב היא משתלבת גם עם כרטיס ברכה אינטימי ואישי.


כיצד בוחרים עגילי יהלומים?

בחירה של עגילי יהלום היא נושא לא פחות מורכב מהשאלה מתי לקנות אותם. אחרי שמחליטים על רכישת עגילים אפשר להגיע לחנות יהלומים, לראות מקרוב את הדגמים השונים ולשאול על סוגי האבנים. אין נוסחה הקובעת מהו העגיל המושלם: יש להביא בחשבון את התכונות הקובעות כמה עולה היהלום וכיצד ניתן לשבץ אותו בתוך העגיל. באופן עקרוני, מחירי יהלומים מושפעים מהמשקל של האבן, מהצבע שלה, מרמת הניקיון וגם מהחיתוך. ההמלצה היא לקנות יהלום גודל במידה ורוצים עגיל בולט, אך להעדיף יהלום קטן ועיצוב ייחודי כאשר מחפשים אחר יהלום סולידי יותר.

לסיכום, רכישה של עגילי יהלומים היא חוויה מרגשת המספקת תחושה של אושר. עגילים מלווים כיום נשים וגברים ויש להם אמירה אופנתית בולטת. העגילים מעוצבים על ידי אנשי מקצוע ומשובצים בהם יהלומים איכותיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה