יום שבת, 25 במאי 2013

מתקנים מתנפחים



מתקנים מתנפחים לאירועים בכל גיל וגיל!
על מה אתם חושבים כאשר אתם קוראים על מתקנים מתנפחים לאירועים שונים כאלה ואחרים? סביר להניח כי כמו אנשים רבים, אתם חושבים בעיקר על טרמפולינות או מתקנים שונים אשר מיועדים לגיל הרך. יחד עם זאת, חשוב להבין כי מתקנים מתנפחים יכולים להתאים גם לגילאים מבוגרים יותר, כמו בני נוער ואנשים בגיל הצבא. מדובר על מתקנים חווייתיים ומהנים מאד, אשר גם יכולים לספק לא מעט התרגשות ואדרנלין לכל המשתתפים באירוע אשר אתם מתכננים לערוך.

מתקנים אשר מספקים תחרות מלהיבה בותר
בעוד שיש מתקנים מתנפחים אשר באמת מיעודים ילדים ומציעים חוויה מהנה ומשותפת, הרי שהמתקנים שמיועדים לגילאים מבוגרים יותר מספקים חוויה של תחרות. התחרות יכולה להיות בתורות כאשר כל מתמודד צריך לעמוד מול אתגר שהמתקן מציב בפניו, או שמדובר על תחרות בין שני אנשים על בסיס המתקן המתנפח עצמו. בואו לראות כמה רעיונות מעניינים.


 
תחרות אישית שתספק עניין רב לאורחים שלכם
יש מתקנים מתנפחים שמספקים אתגר אישי לכל אדם שיעלה עליהם. כך למשל מתקנים מתנפחים סגנון השור הזועם. מדובר על מתקן שיש לרכב עליו, כשהוא מתנועע מצד לצד בחוזקה ומטלטל את האדם, שצריך להחזיק חזק ולא ליפול. מסביב כמובן יש מתקן מתנפח עם משטח רך, ככה שכאשר נופלים מהמתקן אין כל סכנה. עוד מתקן מתנפח בסגנון הוא מתקן הרקדן, שבו יש לעמוד באופן יציב על מתקן שנע בלי הפסקה לצלילי המוזיקה.

ומה עם תחרויות נוספות ?
מתקנים מתנפחים מסוג אחר מספקים לשני אנשים תחרות נהדרת של ממש, לכל הדעות. כך למשל, מתקן עבור לוחמי הסומו - שני המשתתפים לובשים חליפות סומו ענקיות אשר עשויות מספוג, ובידיהם גם מטות ארוכים עם קצה רך. עליהם להפיל את היריב מן המשטח ולהיזהר לא ליפול בעצמם כמובן. זו היא רק דוגמה אחת מתוך שפע של מתקנים נהדרים אשר מספקים חוויה בלתי נשכחת בכל אירוע. על כן, מומלץ לשכור לפחות מתקן אחד אם לא יותר, אם אתם רוצים לשלהב את המוזמנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה