יום שבת, 28 באוקטובר 2017

מענה אנושי



השירות שעושה את השינוי
שירות מענה אנושי הוא הדרך של העסקים הקטנים להיראות גדולים מתמיד. כשעסק קטן מנסה להתרחב הוא מגלה הרבה קשיים שדורשים מימון רב שלא תמיד מוכתר כהצלחה. התרחבות של עסק מלווה בעשרות אלפי שקלים ולכן עסקים קטנים או נסגרים או נשארים קטנים לאורך זמן בלי יכולת או ידע להצליח ולהתרחב. בעזרת שירות מענה אנושי ניתן לקבל יותר פניות מלקוחות, להעניק שירות לקוחות טוב יותר וליצור רושם ראשוני חיובי מאוד בפני הלקוחות שמתקשרים והכול תמורת תשלום חודשי זול מאוד שמסתכם בכמה מאות שקלים. 

לתת תחושה אישית לכל לקוח
שירות מענה אנושי עונה לכל לקוח בכל שעה ובכל יום, אפילו מחוץ לשעות הפעילות של העסק עצמו. בזמן שבעל העסק היה עונה לטלפונים רבים במהלך יום העבודה ולא מצליח לעבוד כמו שצריך או לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה, שירות מענה אנושי מאפשר מענה לכל לקוח אפילו כשהעסק סגור ובעל העסק, לעתים היחיד שעובד בעסק, נמצא בבית בזמנו הפנוי. התשובות יהיו ענייניות והמענה אינו יהיה אוטומטי ומעיק כמו שלקוחות לא אוהבים לפגוש, הם ישמחו להתקשר ללקוח ולצרוך את שירותיו מתוך תחושה שהם בידיים טובות עם עסק זמין ומצליח.

קבלת המידע בדרך שנוחה לך
כשכל המידע עובר בצורה מסודרת הרבה יותר קל להתנהל. שירות מענה אנושי עוזר לבעלי מקצוע ועסקים קטנים לנהל את לוחות הזמנים שלהם בצורה קלה ופשוטה. בעל העסק יכול להחליט שהוא אינו פנוי ביום מסוים בין שעות מסוימות והמענה האנושי יידע לקבוע את התורים וההזמנות בהתאם. המידע יכול לעבור באופן יומי או חצי יומי לפי דרישת העסק, כאשר יועברו במסודר כל ההזמנות החדשות, התורים שנקבעו, התלונות ועוד מגוון רחב של פניות שהופכות את שירות הלקוחות לאיכותי ביותר. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה