יום שלישי, 24 בפברואר 2015

מהם צרכי משרד?



צרכי משרד – הציוד המשרדי ההכרחי לתפעול המשרד השוטף
צרכי משרד הם קטגוריה של ציוד משרדי, הכוללת באופן כללי את כלל המוצרים שאי אפשר לקטלג תחת קטגוריות אחרות וברורות יותר. תחת המטרייה הרחבה של צרכי משרד ניתן למצוא מוצרים בסיסיים רבים לתפעול המשרד – החל באטבי נייר וכלה במחוררים ושדכנים. המשותף לכלל הציוד שנכנס תחת הקטגוריה הזו הוא בעובדה שאין משרד שיכול לפעול בלעדיהם – גם אם הם נראים בסיסיים וחסרי חשיבות בהתחלה. תחת צרכי משרד ניתן למצוא מחדדים, סכיני חיתוך, מספריים, אקדחי סיכות וסיכות שדכן, לחצנים, גומיות, משקלות נייר והרשימה עוד ארוכה, כל אלה ללא יוצא מן הכלל חשובים לעבודת המשרד השוטפת.

על חשיבות צרכי המשרד
צרכי משרד הם בדיוק מסוג הציוד המשרדי שלא נבין את חשיבותו ואת התלות שלנו בו עד שלא יחסר לנו. במידה ונזדקק, לצורך העניין, לשדכן, וכל השדכנים במשרד יהיו מקולקלים, חסרי סיכות או לא בנמצא כלל, נשאר חסרי אונים במצב שאיש לא מעוניין להגיע אליו. לכן חשוב להבין את חשיבותם של צרכי המשרד שמאפשרים לנו לקיים שגרת עבודה תקינה במשרד גם בלי להגיע למצב שבו הם חסרים לנו.

המסקנה – יש להפקיד על אספקה שוטפת של צרכי משרד
צרכי משרד הם מוצרים קטנים וזולים שהוצאה קבועה של רכישתם לא תכביד על תקציב תפעול המשרד שלנו וככל הנראה לא נרגיש בה כלל. עם זאת, מדובר במוצרים שנוטים בהחלט להתקלקל במהירות או להיאבד. המסקנה מכך היא פשוטה – יש להקפיד על רכישה קבועה ושגרתית של צרכי משרד מחד, ולהקפיד גם לקנות מוצרים איכותיים במידת האפשר. ניתן לעשות זאת, ובקלות יתרה, דרך רשת האינטרנט בהזדמנות און-ליין במועדים קבועים, כך שנבטיח שכל הנחוץ לנו לתפעול המשרד התקין לא יחסר לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה