יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

טיולים בפיליפינים



טיולים בפיליפינים

הפיליפנים הם קבוצת איים אשר התגלו לעולם במאה ה- 16 במסעו של מגלן בעולם. האיים סיקרנו את העולם והיום רבים יוצאים לבלות בהם. כ- 800 איים של הפיליפינים מאוכלסים על ידי האדם ומעבר לחיי היום יום המרתקים בהם הם מציעים לתיירים נופש מרגיע לצד הרפתקאות רבות. ישראלים אשר רוצים לעשות טיולים בפיליפינים נהנים מאשרת כניסה של 59 יום ואין צורך להוציא לשם כך ויזה או להגיש בקשות מיוחדות.




נופש בפיליפינים

טיולים בפיליפינים יכולים להיות טיולי נופש, או בלשון העם טיולי "בטן גב". הפיליפינים הם קבוצה של איים אקזוטיים במיוחד שמציעים רצועות חוף מהממות ונוף עוצר נשימה. כל מי שמתכנן טיולים בפיליפינים רואה מהר מאד את הבקתות המקומיות המשמשות כבתי מלון מפנקים, בקתות אשר ממוקמות ממש על המים. כל מי שמחפש לנוח באווירה מרגיעה וחדשה מוצא כי הפיליפינים יכולים להציע לו את הטוב ביותר.

אקסטרים

הפיליפינים הם אמנם איים קסומים ולעיתים קשה להאמין שמישהו ירצה לעזוב את רצועת החוף שלהם, אך הם גם מציעים הרבה מאד חוויות אקסטרים. טיולים בפיליפינים יכולים להיות טיולים רגליים בנוף טרופי ויכולים להיות טיולי ג'יפים. הפיליפינים מציעים שלל אטרקציות למבקרים בהם ומי שמתכנן לטייל בהם צריך פשוט לבחור באטרקציות המתאימות לו ביותר.

תכנון הטיול

כפי שנכתב, הפיליפינים הם קבוצת איים ולכן טיולים בפיליפינים במקום אחד שונים מטיולים באזורים אחרים. כיוון שהפיליפינים הם לא מקום שמומלץ להגיע אליו ללא תכנון מוקדם, מומלץ מאד להתייעץ עם חברת טיולים או מומחים לפיליפינים ולקבוע כבר מהארץ את אופי הטיול וכל הפרטים שלו. כבר מהארץ ניתן להזמין מקום לינה, אטרקציות ולתכנן את מסלולי הטיולים והמסלולים אותם כדאי לעבור בפיליפינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה