יום חמישי, 2 בינואר 2014

מיסטיקה



המיסטיקה מצליחה לחבר בין הגשמי לרוחני

משחר ההיסטוריה האדם שאל את עצמו שאלות קיומיות רבות ולא תמיד קיבל את התשובות. מיסטיקה לאורך השנים הפכה להיות אחד הכלים הטובים והמשפיעים ביותר על האדם בהבנה ובמיצוי היכולת הרוחנית שלו. הרוחניות החלה את דרכה עוד בימי קדם ובתקופת יוון גם קיבלה את שמה – מיסטיקה. משמעות השם הינה הסתרה והכוונה היא לתורה המציגה את הנסתר כגלוי, אך בכלים גשמיים המייצגים אנרגיות, ישויות עליונות, יכולות טלפתיות וגורל.
 



מודרניזציה ומיסטיקה הולכים יחד

היום העולם נראה אחרת לגמרי. הטכנולוגיה מהווה את הבסיס לכל מהלכי ההיסטוריה הנכתבת ונראה כי המצב רק יילך ויעצים. אל מול זה, עדיין למיסטיקה יש רלוונטיות רבה משום שלמרות הכל, האדם עודנו מחפש את המשמעות לקיומו והרצון לקבל תשובות בנושא היקום בכלל והפנימיות האנושית בפרט מבעבע. היום יש למיסטיקה את האפשרות להציג תפיסה המנוגדת לטכנולוגיה, אך העזרה הטכנולוגית נותנת למיסטיקה את האפשרות להגיע ליותר אנשים באופן וירטואלי.


מיסטיקה החוצה גבולות של שפה ודת

כאשר מדברים על מיסטיקה אין הכוונה אך ורק לדת אחת, אלא מדובר על תורה רוחנית הנשענת על הכוח האלוהי ומכיוון שלכל דת יש את האלוהות שלה, הכוח יכול לנבוע ממקור זה או אחר. המטרה היא בעצם להעצים את האדם מבחינה רוחנית ולחזק את האמונה במקור האלוהי, בכוח הבריאה. אין למיסטיקה את מגבלת השפה, משום שהעצמה חושית ועל חושית היא תהליך התפתחות אנושי שמתרחש אצל כל אחד ואחת, במודע או שלא במודע.


לגלות את השכבות הנוספות

בני אדם הנוטים לראות בעצמם רק כגושי בשר וכחומרים גשמיים, מפספסים את מהות המיסטיקה. לא 
מדובר רק על החומר, אלא גם על הרוח והאנרגיות המעצימות את החומר עצמו. למיסטיקה יש את האפשרות לעזור בחיי היום יום, לפתור סוגיות ולהתגבר על מכשולים שונים כמו בעיות בזוגיות, ניהול עסק באופן מצליח בעולם עם כלכלה מתנדנדת, מערכות יחסים עם חברים, שכנים ועוד. המיסטיקה תמיד יכולה לתת פיתרונות לכל דורש וכל מה שהיא מבקשת חזרה זו אמונה ביכולת האנרגטית הרוחנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה