יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

שמלות כלה



איש לא יערער על האמרה כי מן הסתם נראה כי אין ערב חשוב יותר בחייה של אישה מאשר ערב החתונה שלה, ועל כך כמעט כל הנשים מסכימות כיום ללא כל צל של ספק. נהוג לעשות מסיבה גדולה ולהזמין אליה את כל החברים והמשפחה, ואין ספק שאם משקיעים כל כך הרבה בהפקת המסיבה, הרי שגם הביגוד הוא חלק חשוב ביותר באירוע מן הסוג הזה, אשר בסופו של דבר יונצח מעשרות זוויות צילום כאלה ואחרות, ויציג את הכלה והחתן במלוא הדרם מטבע הדברים. יש לציין כי לבחור שמלות כלה זה משהו שכל אישה שמחליטה להתחתן צריכה להתמודד איתו, ואין ספק שזה לא קל לעשות את זה כיום, כי האופציות הן רבות. 
 
הסגנון המועדף
הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר מחפשים שמלות כלה מתאימות, זה לדעת איזה סגנון, פחות או יותר, יכול להתאים, כי יש לא מעט אופציות של שמלות כלה. אפשר לעשות את הסינון באופציות הן על ידי האינטרנט והן על ידי ביקור בסטודיו של מספר מעצבים מובילים.



להחליט על המחיר
עוד דבר חשוב שיכול לעזור בבחירתן של שלמות כלה, זה להחליט כמה כסף רוצים לשלם. אין היום גבול כמעט למחירים של שמלות הכלה ולכן חשוב ביותר להשוות בין מספר אופציות, לדעת מה המחיר הממוצע וכך להחליט כמה מוכנים להוציא על העניין. חשוב לזכור שאומנם מדובר על אירוע משמח וחשוב ומדובר על יום שכל אישה רוצה להיות בו יפה, אך לא כדאי להיכנס לחובות בגלל מחירה של שמלת כלה. 

לעשות מדידות רבות
הדבר הראשון שכדאי להקפיד עליו כשבוחרים שמלות כלה זה לעשות כמה שיותר מדידות ולא רק כאשר השמלה מוכנה סופית. זה לא משנה אם מדובר על קנייה או על השכרה כי בכל מקרה המדידות הרבות יכולות לגרום לכך שהשמלה תתאים טוב יותר לגופה של האישה. זה אומנם דורש השקעה של זמן ולא מעט תשומת לב אך צריך לעשות זאת אם רוצים שהתוצאה הסופית תהייה מושלמת ותתאים לגוף של הכלה.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    כאשר אני ואשתי התחלנו לתכנן את החתונה שלנו, הרבה מאוד זמן חשבנו על התקציב וכמה ממנו נקציב לכל דבר, אם זה איפור, שמלה ודברים כאלה. כמובן שאשתי רצתה להשקיע הרבה בסלון כלות ובשמלה, אני לא התנגדתי לזה ואמרתי לה שתבחר מה שהיא רוצה. היא חיפשה בעזרת חברות המלצות על איפור כלות באזור המרכז ומצאה סלון כלות מדהים אשר עזר לה בכל הדברים, איפור, שיער, ומציאת שמלת כלה אשר הוריד ממנה כל כך הרבה לחץ ונתן לה הרבה חופש להנות מהאירוע כמו שצריך כי היא הייתה בראש שקט.
    אני חושב שכאשר את מתעסקת עם חיפוש אחרי שמלה ואחרי סלון כלו ודברים לא מסתדרים הרבה מאוד לחץ מתחיל להופיע והרבה דברים אחרים לא מסתדרים בגלל זה.
    אני חושב שצריך למצוא מישהו שאפשר לסמוך עליך ולתת לו לטפל בדברים האלה ולצמצם את הרשימה לפני שהחתן והכלה מתחילים להתעסק בזה.
    להחליט על המחיר הוא דבר מאוד חשוב לפני בחירת שמלת כלה מפני שאם לא תחליטו על זה תמיד יהיה משהו יותר יפה או יותר יקר, ככה תוכלו למצוא לעצמכם משהו אשר עומד בטווח מחירים וזה יעזור לכם להיות יותר סגורים עליו.

    השבמחק