יום ראשון, 6 בינואר 2013

חברת הובלות




השכרת חברת הובלות – לא לפני בדיקת הימצאות של ביטוח הובלות
כאשר אתם עומדים לבצע מעבר של דירה או עסק ממקום למקום סביר להניח שהדבר הראשון שתעשו הוא בחירת חברת הובלות מקצועית שתבצע את ההעברה. רוב הפרטים, הגופים והחברות אשר שוכרים שירותי הובלות מאת חברת הובלות כזו או אחרת לפי הצורך, בטוחים, שככל ששירות ההובלות הינו מקצועי, איכותי, מתקדם ומקיף יותר – כך הוא גם בטוח יותר. ובכן, מדובר בהנחה שגויה, בטח כאשר גם ההובלה המתקדמת ביותר חשופה בפני נזקים ופגיעות, אבל לא אם היא מוגנת ומעוגנת בפוליסת ביטוח הובלות.


אין חברת הובלות אשר לא מעגנת את פעילותה בביטוח הובלות

אינספור אירועים, מקרים, פגיעות וחבלות טבעיות ובמזיד הביאו לפגיעה וירידת ערך מהותיות בתכולה של הובלות רבות. לכן, היום, אין חברת הובלות אשר לא מעגנת את פעילותה בביטוח הובלות. יתרה מכך, ביטוח הובלות הינו היום סטנדרט עבודה בסיסי ביותר בעבור כל חברת הובלות. בטח כאשר ביטוח זה הינו 'תעודת ביטוח' עבור כל חברת הובלות, תעודה אשר מבטחת כל תכולה ומבטיחה החזר כספי ללקוחות שלה במקרה של נזק, פגיעה או חבלה. בדיוק כמו כל פוליסת ביטוח אחרת.


ביטוח הובלות 'מבטח' כל תכולה ומגן עליה מכל משמר

כל חברת הובלות ולקוח יודעים היטב, כי הדרך ליעד ההובלה החדש הינו ארוך, כלל לא ישיר ומלא באירועים לא צפויים. יתרה מכך, במקרים רבים, יש לאחסן את תכולת ההובלה בשטחי אחסון של מחסנים לוגיסטיים מסיבות טכניות כאלה או אחרות, שטחי אחסון חשופים וכלל לא מאובטחים – אלא אם כן התכולה שבהם 'מבוטחת' בביטוח הובלות אשר מגן עליה מכל משמר.


יש לשכור אך ורק חברת הובלות אשר מספקת פוליסת ביטוח הובלות

הקטגוריה של חברת הובלות מכילה בתוכה מאות, אם לא אלפים של חברת הובלות. יחד עם זאת, לא רבות הן החברות אשר מעגנות את שירותיהן בפוליסת ביטוח הובלות. לכן, לפני בחירה והשכרה של חברת הובלות כלשהי, יש לבחור אך ורק בזאת אשר מספקת פוליסת ביטוח הובלות כוללת, מקיפה, מושלמת ומשלימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה